Best time up high

First off, some pictures with my Teetoo pretties! Chenny the hyper one. The dress she's wearing is of course, from Teetoo. ...


First off, some pictures with my Teetoo pretties!

Chenny the hyper one. The dress she's wearing is of course, from Teetoo.

Along with Pui Mun and Jenny with more Teetoo clothing and accesories! Like what you see? You know where to go :)

Us four with the worst pose ever. Using 'Teetoo' to replace 'cheese' wasn't exactly a good idea lol.

It was my off day that Saturday but hubs and I paid them girls a visit. We were at Pyramid for a movie, 72 Tenants. Funny movie especially if you're a TVB fan. After movie was shopping omg I really must control myself more, really too much shopping in such a short period. At this rate I'm going I will go bankrupt very soon.

Hubs took me to Ampang Look Out Point for dinner later in the evening.

New restaurant at the tower!

We had a good view from where we were sitting.

Sadly it was so cloudy we couldn't watch the sunset.

But it was still so mesmerizing.

Food time!

My ugly looking but yummy sandwiches.

Yummy spaghetti too omnomnom.

Night view. This picture is the best picture I have of the view from Ampang Look Out Point. 

And this is the picture I took with my compact camera during my first visit there. SEE THE HUGE DIFFERENCE?? Here's the entry on my first visit to Ampang Look Out Point btw, click!

Dessert oh my lovely dessert! Tiramisu.

Probably thinking, "Eh take picture take faster can or not I want to dig in already okeh."

Kiss

Bite!

Can I have 5 Saturdays in a week pleaaaase?? :)

You Might Also Like

3 comments

  1. good times working with you guys, indeed.

    btw, thanks for uploading the pics ya shinyee ! :]

    ReplyDelete
  2. hey i didnt know u work there! when u start eh? anyway so so so sorry tat i didnt really say hi to u, due to some stupid reason haha u wont gonna believe me. i am shy to say hi whenever i see pretty gals. well i did try the 2nd time when i purposely walk pass by just to say hi but again!!! lols but i tried.the stuffs there are awsome,any nice 1 which suits me? let me know :) thx
    p.s my bf called me a failure argh!

    ReplyDelete
  3. Chenny: pleasure to have worked with u! see u around some time alright :)

    Xn: lol i started since January! ish, next time. just say hi okay! no need shy one ur also one pretty girl!

    ReplyDelete

Most Viewed