I'm not bored

What? Reading my blog is boring?? Hmm, okay. Try this: 1. Click this:  http://therevolvinginternet.com/ 2. Search me or my blog from th...

What?

Reading my blog is boring?? Hmm, okay. Try this:

1. Click this: http://therevolvinginternet.com/
2. Search me or my blog from there.
3. Have fun chasing the link.
4. Have fun looking at this from all angles.
5. Just close it when it annoys you enough.

(The song is nice.)

What?? Still boring? Hmm, maybe it IS boring after all.

Shit, of course it isn't. Kristen Stewart, that is the definition of boring.


Alright so here are some not-so-boring pictures taken a moment ago,

of Justin the Cardiff boy,

of my crazy hair,

and that's all! Haha. Just another random lim teh session. Lim teh = yumcha. Or directly translated as drink tea but I don't see how that makes sense.

"Hey, wanna go out drink tea?"

Heading to PD tomorrow or today actually so this is just something to amuse you in the meanwhile.


Okay I know what you're thinking, wtf?

You Might Also Like

3 comments

  1. YES! I wouldn't damage my hair by coloring it like that :)

    ReplyDelete
  2. Enjoy PD, will check out your update on PD soon :)

    ReplyDelete

Most Viewed